7.04.2020

馃崁 Otwarcie bloga 馃崁

Witajcie!
Nie藕le was zaskoczy艂am, co nie? Szczerze wam powiem, 偶e ja r贸wnie偶 zaskoczy艂am siebie sam膮. Nie pomy艣la艂abym nigdy, 偶e stworz臋 bloga pod tak膮 nazw膮, jak to. M贸wi臋 wam, wczoraj rozmawiaj膮c z moim przyjacielem, kt贸ry mi pom贸g艂, p臋ka艂am ze 艣miechu, kiedy wymy艣li艂am t膮 nazw臋. Ale o co dok艂adnie chodzi z t膮 ca艂膮 nazw膮 i og贸lnie z tym ca艂ym blogiem? Ju偶 wam t艂umacz臋!


Dlaczego "Chomikowana Awataria"?
Autorzy tego bloga (jak na razie tylko ja) b臋d膮 chomikowa膰 dla was wszystko, co ma jak膮kolwiek styczno艣膰 z nasz膮 gr膮 Awataria. Z tego mo偶na wywnioskowa膰, 偶e my, autorzy, jeste艣my chomikami. Ja, jako g艂贸wna redaktor, jestem chomikiem g艂贸wnym. Jak mo偶na r贸wnie偶 zauwa偶y膰, symbolem tego bloga jest ukochany chomik. Spotkacie go wsz臋dzie, nie wa偶ne czy b臋dziecie w艂a艣nie przegl膮da膰 nasze zak艂adki, czy te偶 posty. M贸wi臋 wam, on jest wsz臋dzie.

Sk膮d dok艂adnie wzi臋艂a si臋 ta nazwa?
Wczoraj, jak ju偶 na pocz膮tku wspomnia艂am, podczas rozmowy z moim przyjacielem wpad艂am na pomys艂, 偶e m贸j nowy blog musi mie膰 jakie艣 zwierz膮tko jako symbol. Zrezygnowa艂am z tego jednak, kiedy nie mog艂am znale藕膰, jakie zwierz臋 dok艂adnie chcia艂abym wybra膰. Nast臋pnie sprawdzi艂am, jakie s艂owa rymuj膮 si臋 na "Awataria". Tutaj znalaz艂am s艂owo "chomikowania". To s艂owo mia艂o w sobie jakie艣 zwierz膮tko i by艂o wed艂ug mnie troch臋 艣mieszne. Przedstawi艂am m贸j pomys艂 mojemu przyjacielowi, kt贸remu si臋 spodoba艂, i zdecydowa艂am, 偶e nazw臋 blog Chomikowana Awataria.

Co b臋dziemy tutaj publikowa膰?
Blog nie ma dok艂adnej tematyki. Zdecydowa艂am, 偶e tym razem nie chce trzyma膰 si臋 przy jednej tematyce, gdy偶 na pewno by mi si臋 to znudzi艂o. Z reszt膮, chcia艂am si臋 wypr贸bowa膰 w r贸偶nych dziedzinach. B臋dzie pojawia艂o si臋 tutaj wszystko, co ma wsp贸lnego z Awatari膮. Od poradnik贸w, stylizacji, nowo艣ci, a偶 do r贸偶nych blog贸w czy te偶 kana艂贸w. Po prostu wszystko!

Kiedy b臋d膮 pojawia膰 si臋 nowe posty?
Jak na razie posty b臋d膮 pojawia膰 si臋 co dwa lub trzy dni, zale偶y jak b臋dzie wygl膮da艂a u mnie sytuacja czasowa. Aktualnie mamy wszyscy wolne (wiadomo z jakiego powodu), wi臋c mam dosy膰 sporo czasu, jednak mam jeszcze r贸wnie偶 du偶o do zrobienia, je艣li chodzi o szko艂臋.

Czy b臋d膮 tutaj r贸wnie偶 inne chomiki, opr贸cz g艂贸wnego?
Oczywi艣cie! W najbli偶szej przysz艂o艣ci na pewno. Teraz jednak nie mam zamiaru robi膰 偶adnej rekrutacji, gdy偶 wola艂abym troch臋 rozkr臋ci膰 blog. My艣l臋, 偶e za par臋 tygodni b臋dziecie mieli szans臋, aby do mnie do艂膮czy膰.

I tak oto wygl膮da ca艂a sytuacja! Jak tam wra偶enia? Mam nadziej臋, 偶e wsp贸lnie r贸wnie偶 tutaj b臋dziemy dobrze si臋 bawi膰 i 偶e ten blog r贸wnie偶 wam si臋 spodoba. Je艣li macie jeszcze jakie艣 pytania, piszcie w komentarzach. Ja si臋 na t膮 chwil臋 偶egnam i 偶ycz臋 wam mi艂ego wieczoru!


8 komentarzy: