27.04.2020

馃啎 Nowa osoba na Chomikowanej! 馃啎

Hejka!馃槄
Jestem Kasia, uda艂o mi si臋 zosta膰 wytypowan膮 na pomocniczk臋 przy pisaniu bloga. Tutaj chcia艂abym troch臋 opowiedzie膰 o sobie i o moich przygodach z awatari膮. C贸偶 mam nadziej臋, 偶e uda mi si臋 zosta膰 z wami na d艂u偶ej!

 馃槣Na sam pocz膮tek chcia艂abym napisa膰 pare s艂贸w o mnie!
Jestem Kasia, mam 16 lat (23.12.2003) moim hobby jest  sport g艂贸wnie taniec i  akrobatyka co trenuje odk膮d mia艂am 2,5 roku, kocham te偶 fotografie oraz gre na ukulele i gitarze.
Jestem szalona oraz bardzo dobrze nastawiona do 偶ycia, uwa偶am, 偶e 偶yje si臋 tylko raz wi臋c trzeba z tego korzysta膰 i mam ogromny dystans do siebie. Jestem te偶 bardzo otwarta na ludzi wi臋c jak mnie zobaczycie na awie to zawsze mo偶ecie do mnie podbi膰 hah

馃槤 Moja przygoda z awatari膮 rozpocze艂a si臋 mniej wi臋cej 5 lat temu i nie 偶a艂uj臋 tego, i偶 za艂o偶y艂am tam konto. Pocz膮tki jak zawsze by艂y trudne aczkolwiek szybko si臋 rozkr臋ci艂am, niestety po 3 latach stwierdzi艂am, 偶e czas na przerw臋 - my艣l臋, 偶e te偶 w jakim艣 stopniu sama gra mi si臋 znudzi艂a.
Jeraz po do艣膰 d艂ugim czasie wr贸ci艂膮m do gry niestety nie na g艂贸wnym koncie ale zawsze co艣馃槂
Na awatarii pozna艂am wiele fajnych os贸bek z czego dwie z nich s膮 mi tu szczeg贸lnie bliskie i bardzo si臋 ciesz臋, 偶e was pozna艂am. ( G i P kocham was馃槤).
Na awatarii szczeg贸lnie lubie chodzi膰 na Topy i interesuj臋 sie mod膮.
Tutaj wklejam wam m贸j paszport wi臋c ka偶dy b臋dzie wiedzia艂 jak mnie znale藕膰 w razie potrzeby馃挅

Chcia艂膮bym jeszcze raz podzi臋kowa膰 za przyj臋cie mnie do tworzenia i ma nadziej臋 zobaczenia was ponownie za nied艂ugo xx
Pozdrawiam K.

14 komentarzy: