15.04.2020

💄 JAK WYGLĄDAĆ DOBRZE, JEDNAK INACZEJ, NIŻ TYPOWI GRACZE? - WIZAŻYSTA (🙋‍♀️) 💄

Witajcie!
Ładny wygląd w naszej grze to podstawa. Większość graczy Awatarii wygląda tak samo, przez co nowości nie są aż tak mile widziane, a jeśli nawet, to nie odbierane tak, jak powinny być. Każdy z nas ma swój styl, który chciałby pokazać.  Przez to, że już od paru lat na Awatarii góruje ten podstawowy styl, nie każdy się przełamuje do własnego. Chcesz wyglądać inaczej niż typowi gracze, ale nadal dobrze? Znalazłeś się w dobrym miejscu!



Osobiście też zawsze inspirowałam się tym, co jest aktualnie modne. Parę razy próbowałam coś własnego, jednak zauważając, że mam kontakt z mniejszą ilością osób, niż kiedy wyglądałam jak prawie każda dziewczyna, wracałam do tego podstawowego stylu. Teraz jednak, jak zauważyliście, zmieniłam swój styl ponownie na coś innego i przy nim zostanę. Ważne jest to, że czujesz się oryginalnie i dobrze w swoim wyglądzie i masz podobać się sobie, a nie innym! Ten post nie ma zamiaru nikogo obrazić, gdyż jak już pisałam, jest to kwestia własnego stylu.

Jednak dla osób, które chcą coś zmienić: Znajdziesz tutaj parę propozycji ode mnie, jak lekko zmienić swój styl. Dzisiaj zaczniemy od wizażysty, a za parę dni pojawi się również post o stylizacjach. Większość propozycji jest według mojego stylu, czyli jakbym ja zmieniła jeszcze swój wygląd. Ogólnie przedstawię wam trzy propozycje. Jeśli się wam spodobają, zrobię kolejną część z wizażysty. Chciałabym również podkreślić, że nie chodzi tutaj o kolory, ani np. dokładne fryzury, takie jak proponuje, tylko ogólnie o całokształt. Nie zapominając o naszych chłopakach, również dla nich pojawi się taki post. Zaczynajmy!

Przed propozycjami chciałabym wam dokładnie pokazać i opisać, o co mi dokładnie chodzi z tym podstawowym wyglądem. Z tego powodu ruszyłam również na krótki spacerek po skwerze i ulicy, i wyłapałam parę "podstawówek".


Nie zwracając uwagi na kolorystykę, fryzury, makijaż oraz różne dodatki, można zauważyć dosyć wysoką podobiznę. Do podstawowego stylu zaliczają się miedzy innymi najbardziej oczy  dwóch pierwszych dziewczyn (Wizażysta, 3G), jednak oczy dwóch ostatnich (Wizażysta, 5G) również jest często spotykany. Poza tym są w tym stylu również bardzo popularne usta (Wizażysta, 3G), które widać na zdjęciu. Tych ust nie może brakować! Jako ostatni znak rozpoznawszy wliczają się w ten styl brwi, które albo wyglądają bardziej przyjaźnie, jak u pierwszej dziewczyny (Wizażysta, 410S), albo bardziej agresywniejsze (Zakładka Wygląd, 90S). Cienie, róż i dodatki zależą od stylu danej osoby.


Na sam początek przygotowałam coś dla osób, które lubią bardzo jasną cerę. Od razu widać, że wygląd znacznie różni się od podstawowego wyglądu. Między innymi skupiłam się tutaj, jak i w innych propozycjach, na kształcie oczu, brwi oraz ust. Oczy wyglądają według mnie bardzo słodko i wyglądają tak, jakby były pomalowane eyeliner`em. Znajdziecie je u wizażysty na drugiej stronie, na samym dole, po prawej. Kosztują one 4G. Brwi zostały wzięte z podstawowego wyglądu, gdyż według mnie najbardziej tutaj ze wszystkich pasowały, szczególnie w koczku. Znajdziecie je również u wizażysty, na pierwszej stronie, po lewej, na samym dole. Kosztują one 410S. Co do ust, wyglądają one, jakby były pomalowane błyszczykiem, dlatego również je wybrałam. Znajdziecie je u wizażysty, na drugiej stronie, po środku, po lewej stronie. Kosztują one 3G. Cały wygląd najbardziej wpasowuje się w bardziej podpięte fryzury, dlatego dla osób, które się na niego zdecydują, polecam właśnie takie fryzury.


Czas na kolejną propozycję! Tym razem postawiłam na coś bardziej poważnego, jak można wywnioskować z wzroku mojej postaci. Tutaj wykorzystałam coś całkiem innego. Kształt brwi, które jeszcze nie tak dawno temu, w realistycznym świecie, były na topie. Nie za bardzo spodobały mi się te dwa cięcia, jednak kształt jest bombą! Aby zakryć te cięcia (dla osób, którym się nie podobają) polecam wybrać fryzurę, która je lekko zakryje. Brwi znajdziecie u wizażysty, na pierwszej stronie, na samej górze, po lewej. Kosztują one 7G. Co do oczu, wybrałam tutaj bardziej takie, które lekko powiększają całą twarz. Użyłam je również w moim własnym wyglądzie, gdyż te oczka urzekły moje serduszko. Znajdują się one u wizażysty, na drugiej stronie, na samej górze, po prawej stronie. Jeśli je wybierzecie, zapłacicie za nie 9G. Jeśli chodzi o usta, są one dosyć podobne do naszych podstawowych, jednak nie do końca takie same. Można w nich rozpoznać lekki, fałszywy uśmieszek. Usta znajdziecie u wizażysty, na pierwszej stronie, po środku, po prawej stronie. Kosztują one 3G

Na koniec przygotowałam wam lekką nutkę słodkości. W tej propozycji wymieszałam trochę wizażystę, wraz z zakładką wygląd. Co do brwi, wybrałam tutaj bardziej prostszy i naturalny kształt. Znajdziecie je u wizażysty, na drugiej stronie, po środku. Ich cena to 2G. Bardzo pasowały mi do tego wyglądu małe oczka z wielką elegancją, przez długie rzęsy. Te oto cudowne oczka znajdziecie u wizażysty, na trzeciej stronie, po środku, na samym dole. Kosztują one 4G. Również i tutaj zdecydowałam się na lekki uśmieszek. Usta są drobne, jednak wypełniające całkowicie twarz. Kupić możecie je w zakładce wygląd, na samej górze, po środku, za jedyne 90S
Co myślicie o moich propozycjach dla dziewczyn? Są oryginalne czy coś podobnego już gdzieś spotkaliście? Jak już pisałam na początku, niedługo pojawią się również propozycje na chłopaków, a następnie propozycje stylizacji. Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Ja na tą chwilę się żegnam i życie wam miłego dnia!


4 komentarze: