1.05.2020

馃啒馃敟 Tanie... aczkolwiek 艂adne [zestawienie fryzur] 馃敟馃啒

Hejka!
W dzisiejszym wpisie  chcia艂abym wam przedstawi膰 zostawienie fryzur dla dziewczyn, kt贸re jak na ceny w salonie pi臋kno艣ci s膮 do艣膰 tanie 馃榾
Ceny b臋d膮 ukazane od najta艅szych za S do najdro偶szych  za G. ( W tym przypadku do 10G)
Zapraszam!
Jak wszyscy wiemy salon pi臋kno艣ci do najta艅szych nie nale偶y. Co wi臋c powinni艣my zrobi膰 gdy dopiero zacznamy nasz膮 przygod臋 z gr膮 albo po prostu nie mamy mo偶liwo艣ci / nie umiemy robi膰 G ?
Tutaj przychodz臋 do was z pomoc膮 i chce wam przedstawi膰 sze艣膰 fryzur, w kt贸rych napewno b臋dziemy wygl膮da膰 dobrze!馃槂

(Przedstawione propozycje b臋d膮 u艂o偶one od najta艅szych do najdro偶szych.)

~Pierwsz膮 moj膮 propozycj膮 jest fryzura, z d艂ugimi zakr臋conymi w艂osami, kt贸re s膮 spi臋te na tyle. Ja osobi艣cie nazywam t膮 fryzure, fryzur膮 ,,Valide". ~


Koszt: 865S

     ~Drug膮 propozycj膮 s膮 艣redniej d艂ugo艣ci w艂osy z lekka pofalowane r贸wnie偶 spi臋te na tyle. ~

Koszt: 940S

~Trzecia propozycja to w艂osy, kr贸tko przystrzyrzone, pozwoli艂am sobie nazwa膰 je ,,Rock" ~

Koszt: 3G

~Przed ostatni膮 moj膮 propozycj膮 s膮 d艂ugie w艂osy akr臋cone w spirale na boku~

Koszt: 4G

~Ostatnimi w艂osami, o kt贸rych wspomne s膮 do艣膰 popularne w艂osy ze 艣redniej d艂ugo艣ci kitk膮 na bok~

Koszt:10G

Oto wszystkie moje propozycje, mam nadzieje, 偶e jako艣 pomog艂am wam w wyborze fryzury馃槄馃槄
Prosz臋 aby艣cie pami臋tali, 偶e to tylko moje zdanie a ka偶dy ma sw贸j gust馃槉
Prosz臋 piszcie w komentarzach co my艣licie i jaka fryzura podoba艂a wam si臋 najbardziej :D

Pozdrawiam
~K.




4 komentarze:

  1. Lubi臋 bardzo fryzur臋 numer 1 oraz 4 s膮 dla mnie 艂adne i maj膮 sw贸j urok pomimo up艂ywaj膮cych lat :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. bardzo nie lubie 4 fryzury, reszta spoko

    OdpowiedzUsu艅
  3. Hah fryzura valide ha ha. Tak, lubi臋 j膮 nosi膰 i inne te偶 opr贸cz tej kr贸tkiej.

    OdpowiedzUsu艅