5.05.2020

💄JAK WYGLĄDAĆ DOBRZE, JEDNAK INACZEJ, NIŻ TYPOWI GRACZE? - WIZAŻYSTA (🙋‍♂️)💄

Cześć!
Od poprzedniej części tego posta, minęły ponad dwa tygodnie. Dosyć długo, jednak już wreszcie jest kolejna część! W poprzedniej części przedstawiłam wam moje propozycje wyglądu dla płci damskiej. Dzisiaj przedstawię wam moje propozycje wyglądu u płci męskiej. Mam nadzieję, że wam się spodobają!

Po poprzedniej części tego posta, mam nadzieję, że dziewczyny chociaż trochę się zainspirowały. Teraz, jak już wspominałam, przyszedł czas na chłopaków. U chłopaków nie wygląda to lepiej, niż u dziewczyn, gdyż tutaj można byłoby powiedzieć, że jest gorzej. W lokalizacjach możemy częściej spotkać takich samych wyglądających chłopaków, niż dziewczyny. Wtedy na myśl przychodzi zdanie "Czy oni wszyscy są rodziną?". Otóż nie, jedynie tak samo wyglądają. Pod spodem znajdziecie parę przykładów wyglądów, które ostatnio znalazłam podczas poszukiwań.


No, według mnie różnice pomiędzy tymi chłopakami są minimalne. Po tym, jak na Awatarii pojawiły się kluby i opcja odblokowywania nowych rzeczy oraz wyglądu, trend włosów przeskoczył na właśnie te, które ma pierwszy oraz trzeci chłopak. Jeśli chodzi o włosy drugiego oraz czwartego chłopaka, można je znaleźć u wizażysty. Ale tutaj nie chodzi o fryzurę, tylko o twarz! Jak widać, każdy chłopak ma takie same oczy, jednak w innych kolorach. Najczęściej możemy spotkać właśnie te kolory. Kształty brwi są różnorodne, jednak najczęściej można spotkać właśnie te, które mają wszyscy nasi kandydaci. Jak widać, trendy lubią występować u obu płci, gdyż te skrzywione brwi są również dosyć popularne u dziewczyn. Co do ust, bardzo duża część chłopaków ma właśnie taki kształt ust, bardzo rzadko można spotkać jakiegoś chłopaka z innymi ustami. Ostatnią rzeczą, która jest w trendzie, to te rysunki na twarzy. Jak już pisałam w poprzedniej części, każdy może sobie sam dobrać rysunki, jednak u chłopaków to stale należy do trendu.

Po przedstawieniu aktualnych trendów, chciałabym przedstawić wam teraz moje propozycję, jak wyglądać inaczej. Dodana zostanie jednak mała nutka tych trendów, aby nadal wyglądać dobrze. Dla przypomnienia, skupiamy się tutaj bardziej na twarzy, niż na włosach i ogólnych kolorach.

Na sam początek przygotowałam dla mężczyzn coś bardziej z pazurkiem. Jeśli chodzi o fryzury, są one tutaj dowolne, jednak do tego wyglądu polecałabym bardziej fryzurę, która co nie co zakrywa czoło. Przechodząc do brwi, wybrałam tutaj brwi z wizażysty. Z kształtu wyglądają one dość realnie. Dzięki modnemu podwójnym przecięciu dodają one do całego wyglądu trochę pazurka. Znajdziecie je na pierwszej stronie, po prawej stronie, na samej górze. Kosztują one 7G. Jeśli chodzi o oczy, wybrałam tutaj bardziej duże źrenice, dzięki którym do całego wyglądu zostaje dodana mała szczypta słodkości. Oczy możecie znaleźć u wizażysty, na pierwszej stronie, po środku, na samej górze. Kosztują one 15G. Najbardziej polecam używać je w kolorze czarnym. Co do ust, poleciałam tutaj w lekkie przestraszenie czy też smutek. Z niewiadomych mi powodów, to własnie one najbardziej wpasowywały się w cały wygląd i dzięki temu go dopełniały. Niby taki słodki chłopak z pazurkiem, jednak nadal przestraszony. Usta znajdziecie u wizażysty, na drugiej stronie, na samej górze, po prawej. Kosztują one 430S. Z tych trzech przykładowych fryzur mogę wam najbardziej polecić fryzurę po prawej.

Moją drugą propozycją jest już coś bardziej agresywniejszego. Tutaj, fryzury można dobrać do stylu. Nie lubisz odsłaniać czoła? Może nie lubisz włosów? Albo lubisz duże czoło, jednak musisz mieć również włosy? To już zależy od was! Przechodząc do twarzy, wybrałam tutaj bardziej dłuższe i cieńsze brwi, które podkreślą nam lekko długie oczy. Brwi możecie znaleźć u wizażysty, na drugiej stronie, po środku, po prawej. Kosztują one jedyne 250S. Jeśli chodzi o już wcześniej wspomniane oczy, postawiłam tutaj na coś, co lekko wydłuży całą twarz. Dzięki jej kształcie, osoba posiadająca je, może podkreślić swój agresywny wygląd. Znajdziecie je na pierwszej stronie wizażysty, tuż po środku. Kosztują one 9G. Co do ust, postawiłam tutaj na dopełnienie tej całej "agresywności". Uśmiechnięte usta by tutaj nie pasowały, dlatego dobrałam coś bardziej poważnego. Usta możecie znaleźć na pierwszej stronie u wizażysty, na górze, po lewej. Kosztują one 260S.

Po dawce negatywności, przyszedł czas na coś bardziej pozytywnego. Zadaniem brwi jest tutaj lekkie wydłużenie twarzy oraz powiększenie oczu. Nie są one za grube ani za cienkie. Znajdziecie je na pierwszej stronie u wizażysty, po środku, na dole. Kosztują one 1G. Co do oczu, są one dosyć standardowe, nic szczególnego. Okrągły kształt oraz średnia źrenica. Oczy znajdziecie na pierwszej stronie u wizażysty, po środku, na dole. Zapłacicie za nie 3G. Naszą ostatnią częścią twarzy są tutaj usta, Pozwoliłam skorzystać z zakładki wygląd, która jest naszym pierwszym miejscem do zmieniania wyglądu. Są to najczęściej używane usta. Są dosyć cienkie, przez co wpasowują się do każdego wyglądu w swój sposób. Znajdziecie je, jak już pisałam, w zakładce wygląd, na samym dole, po lewej. Kosztują one jedyne 70S, a wyglądają ładnie! Lekki uśmieszek nikomu nie zaszkodzi.

Jaka jest wasza opinia o moich propozycjach? Wszystkie elementy są do siebie dobrane dobrze, czy jednak według was tutaj nie pasuje? Następną częścią tego postu, będą już przykładowe stylizacje, zaczynając od płci żeńskiej. Czekam na wasze opinie na temat wyglądów. Na tą chwile się żegnam i życzę miłego wieczoru!

7 komentarzy:

  1. Dużo tekstu, a mało propozycji. Liczyłam na trochę większe zróżnicowanie, a wszystkie są zwyczajne i żaden z nich nie ma dodatków na twarzy. One jednak robią robotę i potrafią dodać charakterku całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. w haremie sa super wyglady

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie widziałam piękniejszego wyglądu bloga, tak bardzo mi się podoba. Kto to robił, Ty sama? Jest przepiękny, tak samo jak tamten.

    OdpowiedzUsuń