23.01.2021

馃挌 Gra, Wybuchowy Prezenty, nowe posty.. - co dalej? 馃挌

 Cze艣膰, czo艂em, siemano!

Mam nadziej臋, 偶e ka偶dy z Was czuje si臋 dobrze i jest zdrowy. Dzisiaj przychodz臋 do Was z postem informacyjnym dotycz膮cym mojej dalszej rozgrywki na Awatarii, aktualnie prowadzonej serii "Wybuchowe Prezenty" oraz nowych post贸w. 

Jak wida膰, ju偶 od dawna na blogu nie pojawia艂y si臋 nowy posty. Powody s膮 r贸偶ne, jednak wol臋 pozostawi膰 je dla siebie. Wa偶na jest jednak tera藕niejszo艣膰 oraz przysz艂o艣膰. Zawiadamiam, 偶e od dnia dzisiejszego na blogu nie b臋d膮 si臋 pojawia膰 偶adne posty, z wyj膮tkiem post贸w dotycz膮cych serii. Dok艂adne informacje znajdziecie poni偶ej. Na blogu nie b臋dzie ju偶 zatem post贸w plotkarskich czy te偶 dotycz膮cych gry. Blog jednak nie zostanie usuni臋ty, jak ju偶 wspomnia艂am wcze艣niej.

Sama gra Awataria nie jest dla mnie ju偶 taka sama jak wcze艣niej. Du偶o dla mnie wa偶nych os贸b z niej odesz艂o i przesta艂o w ni膮 gra膰, z tego powodu r贸wnie偶 ja niezbyt cz臋sto wchodz臋 na gr臋. Szczerze - nie mam ochoty nawet na ni膮 wchodzi膰, gdy偶 poprzez potrzeb臋 zmiany daty nawet g艂upia rywalizacja czy aktywno艣膰 w klubie nie ma sensu. Po co zatem mam nadal wchodzi膰? Ostatnio wraz z id臋 spa膰 zg艂osi艂am si臋 do serii dla par na blogu Magiczna Awataria, gdzie wcze艣niej byli艣my jurorami w serii A model is born. To jest aktualnie moja jedyna motywacja do wchodzenia na gr臋.

Je艣li chodzi o serie "Wybuchowe Prezenty", b臋dzie ona normalnie prowadzona dalej przy po艣rednictwie Discorda lub poprzez prywatne wiadomo艣ci na NK. Nic si臋 w niej nie zmienia, opr贸cz zada艅. Jeszcze nie wiem dok艂adnie, czy ka偶dy z uczestnik贸w ma dost臋p do Awatarii, jednak na dniach na pewno ju偶 b臋d臋 wiedzia艂a. Wa偶ne jest jednak to, 偶e na blogu nie b臋d膮 pojawia膰 si臋 ju偶 dok艂adne opisy rund, tylko posty z tabelkami oraz kr贸tkim przedstawieniu eliminacji. Nie ma co si臋 rozpisywa膰, skoro pod tymi postami nie ma nawet komentarzy. Dodatkowo, opisy b臋d膮 z dw贸ch ostatnich rund, a nie tylko z jednej. W planach jest r贸wnie偶 trzecia edycja, kt贸ra b臋dzie raczej prowadzona jedynie przez Discord. Czy to wypali, nie wiadomo, jednak takie co艣 jest na pewno zaplanowane.

Nie odchodz臋 z gry, wi臋c nie ma co si臋 za bardzo 偶egna膰. Chcia艂abym Wam jednak podzi臋kowa膰 za wszystkie rady oraz hejt, kt贸ry spotka艂 mnie w ca艂ym 艣wiecie show-biznesu. Jest to d艂uga podr贸偶, kt贸ra zosta艂a przeze mnie odbyta. Mo偶e kiedy艣 znowu co艣 strzeli mi do g艂owy, aby jednak wr贸ci膰 ponownie do blogowania - po偶yjemy zobaczymy. Je艣li mieliby艣cie jakie艣 pytania lub inne sprawy, mo偶ecie zaprosi膰 mnie na NK i napisa膰 mi wiadomo艣膰 lub odezwa膰 si臋 na Discordzie: letitbreathe#8395


Serdecznie pozdrawiam i b膮d藕cie zdrowi!
LetItBreathe

2 komentarze: