12.12.2020

馃ゴ Niespodziewany plebiscyt na OA - dobry pomys艂? 馃ゴ

 Cze艣膰!

W ci膮gu ostatnich dni wszystkich z nas zaskoczy艂a Taki Taki, kt贸ra niespodziewanie wr贸ci艂a do naszego awataryjnego 艣wiata. W zwi膮zku z jej powrotem od偶y艂o r贸wnie偶 ju偶 dawno nie prowadzone OA, na kt贸rym nie by艂o post贸w od po艂owy lipca. Najnowszy post w tematyce plebiscytu pojawi艂 si臋 dwa dni temu. Reakcje na owy plebiscyt by艂y r贸偶ne, tak samo jak na kategorie, nominacje oraz inne czynniki. Czy to by艂 dobry pomys艂? Przyjrzyjmy si臋 ca艂ej sprawie bli偶ej! 

Plebiscyt Viral Awatarii 2020 to, jak ju偶 wspomina艂am, plebiscyt organizowany przez Taki Taki na blogu Oaza Awatarii. Sam plebiscyt trwa oko艂o dwa tygodnie i jego fina艂 to specjalna gala, kt贸ra odb臋dzie si臋 22 grudnia. Je艣li chodzi o same kategorie, pojawiaj膮 si臋 tutaj mi臋dzy innymi:

殴r贸d艂o - strona do g艂osowania w Plebiscycie

Jak wida膰, mamy tutaj bardzo du偶o kategorii oraz du偶o nominacji. Na pocz膮tku jeszcze bardzo dzi臋kuje za nominowanie bloga CA, serii WP oraz mnie osobi艣cie. Pami臋taj co Ci pisa艂am Taki Taki.. Kategorie s膮 r贸偶ne, od modowych a偶 po blogowe oraz og贸ln膮 sytuacj臋 na Awatarii. Co do nominowanych, znajdziemy tutaj mi臋dzy innymi niekt贸re z aktywnych blog贸w, tak samo jak bloger贸w czy te偶 graczy. 

Du偶o os贸b oburzy艂o si臋, 偶e Taki Taki nie wzi臋艂a pod uwag臋 r贸wnie偶 innych blog贸w oraz ich tw贸rc贸w. Dobrym przyk艂adem na to jest blog Awataria - Nasz Kochany 艢wiat oraz jej tw贸rczyni Madzia. Madzia bardzo stara si臋 publikowa膰 posty, jednak nie jest a偶 tak doceniana jak powinna. Serdecznie zapraszam wszystkich serdecznie na jej bloga i obejrzenia sobie jej ci臋偶kiej pracy. Taki Taki, nast臋pnym razem poprosimy o lepsz膮 organizacj臋!

Je艣li jeste艣my ju偶 przy organizacji, mam tutaj par臋 s艂贸w do wyrzucenia z mojej g艂owy. Czytelnicy, kt贸rzy 艣ledz膮 mnie ju偶 od dobrego czasu oraz ery na moim starym plotkarskim blogu Plotka Awatarii mog膮 pami臋ta膰, 偶e r贸wnie偶 ja organizowa艂am trzy lata temu plebiscyt pt. "Avatarian Awards 2017". Moja wersja plebiscytu nie mia艂a jednak takiej ilo艣ci kategorii jak plebiscyt Taki Taki, jednak znalaz艂y si臋 tam r贸wnie偶 podobne kategorie. Ja osobi艣cie nie mam z tym problemu, 偶e jaka艣 inna osoba co艣 takiego zorganizowa艂a, gdy偶 na taki pomys艂 mo偶e wpa艣膰 ka偶dy. To r贸wnie偶 napisa艂am dla Taki Taki, kiedy nawi膮za艂am z ni膮 kontakt po dowiedzeniu si臋 o plebiscycie. Wed艂ug mnie, plebiscyt Taki Taki nie jest dobrze zorganizowany. Znalaz艂y si臋 tam kategorie, kt贸re s膮 dla mnie bezsensu. Jak ju偶 wspomnia艂am, nie znalaz艂y si臋 w nim r贸wnie偶 wszystkie osoby oraz blogi, kt贸re powinny si臋 tam znale藕膰. Przypominam, 偶e Taki Taki wyskoczy艂a z plebiscytem bardzo nieoczekiwanie. Powinny pojawi膰 si臋 tam dok艂adne zasady g艂osowania, kto jest brany pod uwag臋 oraz opis ca艂ego przebiegu i innych czynnik贸w. Plebiscyt by艂 edytowany, chocia偶 zosta艂 ju偶 rozpocz臋ty. To jest niedope艂nienie organizacji oraz ca艂kowity b艂膮d. Organizuj膮c co艣 takiego powinno pomy艣le膰 si臋 r贸wnie偶 o pewnych zasadach, kt贸re b臋d膮 trzyma艂y owy plebiscyt jeszcze bardziej na nogach. 

Kolejna sprawa, kt贸ra jest warta zauwa偶enia to to, 偶e tw贸rczyni bloga Notki Awatarii Marta, kt贸ra r贸wnie偶 jak jej blog nie zosta艂a nigdzie nominowana, mia艂a w zanadrzu r贸wnie偶 zorganizowanie plebiscytu, nad kt贸rym jak sama napisa艂a d艂ugo pracowa艂a.

殴r贸d艂o - Blog NA

Z powodu niespodziewanej publikacji plebiscytu przez Taki Taki, biedna Marta aktualnie nie ma poj臋cia co ma zrobi膰 z plebiscytem, kt贸ry jest ju偶 przez ni膮 zaplanowany. Do tego zrobi艂a sond臋, w kt贸rej mo偶ecie odda膰 sw贸j g艂os. Bardzo mi si臋 spodoba艂 punkt o tym, 偶e czytelnicy sami b臋d膮 mogli nominowa膰 swoich ulubie艅c贸w. Mam nadziej臋, 偶e plebiscyt Marty b臋dzie lepiej zorganizowany od plebiscytu Taki Taki! Wszystko wskazuje r贸wnie偶 na to, 偶e plebiscyt organizowany przez Mart臋 normalnie si臋 odb臋dzie. 

Na ko艅cu chcia艂abym jeszcze doda膰, 偶e ca艂y post nie ma celu rozpocz臋cia jakiej艣 dramy czy te偶 k艂贸tni, jest on napisany w celu dyskusji na temat r贸偶nych czynnik贸w zwi膮zanych z plebiscytem Viral Awatarii 2020. Ja osobi艣cie nie mam nic przeciwko niemu, jednak czynniki, kt贸re zosta艂y przeze mnie przedstawione, powinny by膰 wzi臋te pod uwag臋. Ch臋tnie poczytam wasze opinie na owy temat, dlatego zapraszam do sekcji komentarzy.

Mi艂ej soboty, LetItBreathe.



PS. Je艣li nie wygram ka偶dej kategorii w kt贸rej jestem to Taki Taki b臋dzie zniszczona. 


呕artuje oczywi艣cie hehe


Albo i nie

10 komentarzy:

  1. Nie uwzgl臋dnienie przez Taki taki niekt贸rych os贸b jest nieprofesjonalne. Nie by艂o jej p贸艂 roku w grze i mo偶e nie wiedzie膰 co si臋 dzia艂o wi臋c tym bardziej bez sensu jest to co zrobi艂a. Mam nadziej臋 偶e Marta zorganizuje ten plebiscyt poniewa偶 skoro Nad nim pracowa艂a to mo偶e by膰 bardziej dopracowany. I tak jak tobie mi te偶 si臋 podoba 偶e mo偶na samemu nominowa膰.

    OdpowiedzUsu艅
  2. *przygotowuje si臋 do niszczenia*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle Kiero musi pokaza膰 jak brak mi atencji

      Usu艅
  3. Dzi臋ki za opini臋! Pozwol臋 sobie na dopowiedzenie kilku kwestii, bo Twoj post r贸wnie偶 jest niekompletny.
    Kogo poza Madzi膮 z ANK艢 nie doceni艂am? Po prostu wylecia艂a mi ona z g艂owy na tle innych blog贸w, kt贸rych jest bardzo duuu偶o - st膮d ostatnie dwa pytania, w kt贸rych to ludzie powo艂uj膮 wybrane osoby.
    Kolejna kwestia to kwestia edycji pyta艅 - edytowalam je pr臋dko, gdy odpowiedzi by艂o zaledwie kilka.
    Je偶eli chodzi o zasady g艂osowania, to co tutaj t艂umaczy膰? Napisa艂am og贸lnikowo w opisie formularza google - nie r贸bmy z Awatar贸w idiot贸w, kt贸rzy nie wiedz膮 na czym polegaj膮 plebiscyty.
    Ostatnia rzecz, to Twoim zdaniem za du偶o kategorii - ok rozumiem to tylko Twoja opinia i nie narzucaj jej innym. Moim zdaniem jest odpowiednia ich ilo艣膰 jest odpowiednia, a nawet czuj臋 niedosyt.

    Nie mniej jednak dzi臋kuj臋 bardzo za opini臋 i zdaj臋 sobie spraw臋, 偶e sam post ma charakter plotkarskiego, a co za tym idzie jego celem jest wywolanie kontrowersji. A jak wiadomo, ja kontrowersje uwielbiam. Zajebi艣cie, ze wystarczy艂 jeden g艂upi plebiscyt, a juz o mnie m贸wi膮.

    W po艣cie zabrak艂o mi obiektywizmu, czyli cos c powinno cechowa膰 dziennikarstwo. Dlaczego nie wspomnia艂a艣 o zaletach, kt贸re napewno s膮? Wiele os贸b chwali mnie za opraw臋 graficzn膮 i za reklam臋. Mam wra偶enie, 偶e ten post by艂 z g贸ry pisany na moj膮 niekorzy艣膰.

    Pozdrawiam kochana i 偶ycz臋 powodzenia w plebiscycie! <3
    Tym samym wyczekuj臋 z niecierpliwo艣ci膮 g艂osowania u Marty, mo偶e ten Was bardziej usatysfakcjonuje (chocia偶 mo偶na si臋 spodziewa膰 co z teyo b臋dzie po oprawie graficznej jej bloga, ale to szczeg贸艂)

    呕ycz臋 mi艂ego weekendu everyone ❤️

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oceniasz z g贸ry plebiscyt marty ze wzgl臋du na wygl膮d bloga? Nie trzeba mie膰 nie wiadomo jakich talent贸w graficznych 偶eby zrobi膰 dobr膮 robot臋 w po艣cie

      Usu艅
    2. Bardzo mi mi艂o, 偶e wyczekujesz na plebiscyt u mnie.
      Mo偶e doko艅czysz my艣l, co z tego b臋dzie, widz膮c po oprawie graficznej mojego bloga?
      Ocenianie czego艣, nawet je艣li si臋 to nie zacz臋艂o jest dosy膰 s艂abe. Wydaje mi si臋, 偶e najbardziej w takich rozrywkach liczy si臋 dobra zabawa i nie s膮dz臋, aby grafika bloga du偶o mog艂a powiedzie膰 na ten temat ;)

      Usu艅
    3. Wiesz co Katarzyno, mia艂am si臋 nie wypowiada膰, ale 艣mia膰 mi si臋 chce, czytaj膮c Twoj膮 wypowied藕. Co do samego pomijania paru os贸b w poszczeg贸lnych kategoriach nie wspomn臋, bo to jeszcze jestem w stanie zrozumie膰, ale ocenianie plebiscytu na podstawie grafiki bloga? Prosz臋 Ci臋 - jeste艣my w przedszkolu czy co? Nie trzeba mie膰 fantastycznych zdolno艣ci graficznych, 偶eby napisa膰 dobry wpis czy przeprowadzi膰 porz膮dny plebiscyt. Chcia艂a艣 wywo艂a膰 sensacj臋? Uda艂o Ci si臋, ale jest to co najmniej 偶enuj膮ce, co wyprawiasz.

      Usu艅
    4. Kto艣 tu ma b贸l brzoskwini, 偶e nie zostal nominowany??

      Usu艅
    5. Hahah, dobre. My艣lisz, 偶e mnie to w jakikolwiek spos贸b poruszy艂o, bo nie jestem na li艣cie pikselowych osi膮gni臋膰 roku? To, i偶 Ty szukasz atencji w wirtualnym 艣wiecie nie znaczy, 偶e musisz mnie mierzy膰 swoj膮 miar膮 kochaniutka.

      Usu艅
    6. To si臋 nie wtr膮caj w czyj膮艣 dyskusje, jak nikt Ci臋 o to nie prosi. Dzi臋kuj臋 dobranoc.

      Usu艅